onsdag 8 februari 2012

God morgon Onsdag.

Idag firar jag min första vecka hemma. Det är skönt att slippa stress, vara trött och ha krämper i kroppen.
Nu kan jag vila när jag vill, gå ut och vanka runt när jag vill, äta när jag vill.. Det är något alla gravida skulle få tycker jag, en uppvilning inför allt nytt som komma skall.
Det va ingen som berättade för mig innan jag blev gravid om hur trött man blir, hur dåligt man sover, vilken sur mage man får när man ligger ner, så det här med vila på dagarna är guld.
Jag ska träffa två söta flickor idag. Två söta flickor som jag jobbat med på Willys. Vi ska fika på stan och mysa lite i den gråa vintern. För idag är det verkligen grått och jag ska inte sticka ut nosen i onödan!
Däremot funderarar jag på att testa göra egen citronmarmelad nu på förmiddagen, någon som testat det nån gång? Och marmelad i gul färg får mig att längta ännu mer efter våren.. Sol sol sol!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar