tisdag 7 februari 2012

Ny start!

Mitt nya liv helt enkelt, ungefär så beskriver jag mig själv nu. Ett helt nytt liv har öppnat sig och jag är mer spänd och förväntansfull än någonsin.
I mitten av sommaren 2011 fick vi reda på att det skulle bli en till i vår lilla familj, allt blev nytt och nya tankar skapades och även funderingarna. - Ska vi bli föräldrar? Hur ska vi klara det?
Men vi vande oss vid tanken och ju mer tiden gick så gillade vi det mer och mer.. Hösten kom och det är nog den längsta höst jag upplevt med illamående och trötthet, en riktigt kul flickvän må jag säga! Sen kom vinter och magen började visa sig, röra på sig och allt blev verklighet. Vi fick se det lilla livet inne i magen och där kom allt på en gång.. Wow det är vårt!
Nu har julen vart, även nyår och nu är det helt plötsligt bara några veckor kvar innan lillen tittar fram!
I går gick vi in i vecka 33 och den firades med ett första besök på Föräldrautbildning med många förväntningar och nya saker att ta del av.

Jag har även slutat jobba och har all tid i världen att vila upp mig och göra det jag tycker om, Baka, skriva och pyssla. Så jag hoppas ni följer med mig på min lilla resa!

2 kommentarer: